اسکرانچی ، کش موی محبوب این روزها

اسکرانچی ، کش موی محبوب این روزها

اسکرانچی یکی از ترندهای جدید اکسسوری مو است. این کش مو علاوه بر ظاهر جذابی که دارد به حفظ سلامت تارهای مو نیز کمک میکند. جنس لطیف اسکرانچی از خرد شدن و موخوره شدن جلوگیری میکند. اما فرق اسکرانچی با کش های معمولی چیست؟

کش مو
کش مو

نقش انتخاب کش مو در سلامت مو

سلامت مو یکی از نکات مهم در زیبایی و ظاهر هر کسی است. اکثر ما برای سلامت موی خود از نرم کنندهها، روغنها و محصولات مراقبتی متعددی استفاده میکنیم. اما گاهی اوقات رعایت یک نکتهی کوچک تاثیر به سزایی در سلامتی مو میگذارد.

کش مو به عنوان یک اکسسوری پر کاربرد مو میتواند آسیب زیادی به مو وارد کند. انتخاب یک کش موی مناسب باعث حفظ سلامت مو میشود. همانطور که ترندهای چند سال گذشته نشان میدهند، یکی از محبوبترین انتخاب ها اسکرانچی است.

اسکرانچی
کش موی ساتن و ابریشمی

کشش زیاد کش مو عامل سر درد!

کش های معمولی به دلیل کشش زیادی که در مو ایجاد میکنند، علاوه بر آسیب به بافت مو باعث سردرد نیز میشوند. در اسکرانچی هم از کش استفاده میشود اما کش استفاده شده با داشتن طول مناسب کشش مناسبی ایجاد میکند. به همین دلیل اسکرانچی به مو آسیب نمیزند و باعث ایجاد سردرد هم نمیشود.

بیشتر اوقات موهای ما هنگام در آوردن کش مو آسیب میبند و خرد میشود. اما در اسکرانچی کش مو توسظ یک لایه پارچه پوشانده شده که مانع از تماس مستقیم آن با مو میشود. وجود پارچه در اسکرانچی باعث میشود کش مو اصطکاک کمتری با مو داشته باشد و آسیب کمتری به آن وارد کند. میزان این اصطکاک به جنس پارچه ی به کار رفته مربوط است. معمولا برای دوخت این نوع کش از پارچهی ساتن یا ابریشم استفاده میشود.

اسکرانچی و سلامت مو
 سلامت مو

اسکرانچی در استایل

تاثیر این اکسسوری محبوب در استایل هم نکتهی بسیار مهمی است. شما میتوانید این کش مو را در رنگها و طرح های مختلف استفاده کنید. حتی میتوان با استفاده از اسکرانچی آن به یک استایل ساده رنگ و طرح بخشید و تعادل ایجاد کرد. میتوانید آن را از اضافهی پارچهي لباس خود درست کنید. هنگامی که از آن استفاده نمیکنید به عنوان دستبند دور مچ خود بیندازید. با تمام این توضیحات، انتخاب شما چیست؟

اسکرانچی در استایل
استایل

هنریتو استارتاپی از ایتوسافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه