خوشبوکننده هوا

خوشبوکننده ایفل هوا چیست؟

خوشبوکننده ایفل هوا محصول مصرفی و بهداشتی با رایحه های متنوع میباشند. از این خوشبوکننده‌ها در مکان هایی مانند منازل، دفاتر، فروشگاه ها، لابی ساختمان ها، رستوران ها، کافه ها، باشگاه های ورزشی، سالن های زیبایی، اماکن مذهبی، اتوموبیل و… استفاده میشود. از این محصول در مکان های سر پوشیده از قبیل سرویس های بهداشتی، اتاق ها، راهروها، ورودی ها، و…. برای داشتن محیطی خوش رایحه و مطبوع میتوان استفاده کرد. گذاشتن خوشبوکننده در محیط هایی که تهویه هوا ندارند نیز بسیار مناسب می باشند.

کاربرد خوشبوکننده هوا
کاربرد خوشبوکننده هوا

امروزه استفاده ازانواع خوشبو کننده در زندگی مدرن رایج است. بسیاری معتقدند که انجام فعالیت در محیط هایی که عطر خوش، پراکنده است سبب ایجاد حال خوب و بالا بردن انرژی مثبت میشود. هوایی که ما در اطرافمان تنفس می کنیم اهمیت زیادی دارد، زیرا بر سلامتی روح و روان ما اثرگذار است. اگر هوای محل زندگی و کارمان تمیز و با بوی خوش همراه باشد حتما در خلق و خوی ما تاثیر می گذارد. خوشبوکننده ایفل برند محبوب ترکی میباشد که از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار است. این خوشبو کننده‌ها در حجم‌های مختلفی مانند اسپری، مایع، ژل، شمع های معطر،عود، صابون و… در رایحه‌ها و رنگ های متنوع در بسته بندی های گوناگون موجود میباشند.

برای مشاهده تنوع خوشبوکننده‌های ایفل اینجا کلیک کنید.

انواع خوشبوکننده ایفل EYFEL
انواع خوشبوکننده ایفل EYFEL

مزایای استفاده از خوشبوکننده ایفل از نظر آروماتراپی

خوشبوکننده ایفل با انتشار رایحه خوش سبب از بین رفتن بوی نامطبوع و بد می شوند و به طور کلی حال و هوای محیط را دلپذیر و خوشایند تر میکنند و با ایجاد حس خوب و عالی باعث افزایش آرامش روحی شما و گاهآ از بین رفتن استرس میگردد.

خوشبوکننده ها حس عالی و شادابی را در شما زنده میکنند و در عملکرد مغز برای داشتن آرامش و ذهن مثبت نقش بسزایی دارند.

علم آروماتراپی یا رایحه درمانی یکی از شاخه‌های طب است که در آن اسانس های گیاهی و ترکیبات معطر را در سلامت روح و جسم موثر میداند. برخی رایحه ها اثرات انرژی بخش دارند و برخی از آن ها خاصیت آرام بخش را دارا هستند. تولید کننده ها با ترکیب بوهای متفاوت با رایحه های سرد و خنک، گرم و شیرین و تلخ انواع خوشبو کننده‌ها را تولید میکنند. شما میتوانید بر اساس سلیقه، طبع، فصل، و دکوراسیون رایحه مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید و به محیط منزل یا محل کارتان جذابیت خاصی دهید.

تاثیر آروماتراپی بر آرامش
تاثیر آروماتراپی بر آرامش

بودن در محلی که عطر و بوی خوبی پیچیده است ،حال و هوای شما را عوض می کند و به شما انرژی میبخشد کافیست یکبار امتحان کنید و نتیجه ی آن را ببینید. این روزها استفاده از خوشبوکننده ایفل که از معتبر ترین محصولات کشور ترکیه است، رایج شده است. شما میتوانید از بین تنوع زیاد این برند، یک مدل را مطابق سلیقه خود پیدا کنید. هر کدام از انواع آن حس آرامش بخشی خاصی دارند که سبب تسکین استرس، رفع خستگی و افزایش انرژی مثبت میشوند. در ادامه این مقاله شما را با چند نمونه از انواع رایحه های آن آشنا میکنیم.

برای خرید خوشبوکننده ایفل با رایجه قهوه، اینجا کلیک کنید.

خوشبوکننده هوا ایفل EYFEL مدل قهوه Coffee
خوشبوکننده ایفل EYFEL مدل قهوه Coffee حجم ۱۲۰ میلی لیتر

تنوع خوشبوکننده ایفل

خوشبو کننده ایفل دارای رایحه های متنوعی است که با انتخاب و استفاده از هر کدام از آن ها میتوانید لذت ببرید.

رایحه‌های طبیعت: یکی از این رایحه‌ها جنگل استوایی است که بوی سبز درختان را برای شما تداعی میکند و جزء رایحه سرد و خنک و کمی تند است.

رایحه اقیانوسی، بوی رطوبت و دریا را دارد که حس خنکی را در شما ایجاد میکند و یکی از پر طرفدارترین رایحه های خوشبوکننده ایفل می‌باشد.

رایحه‌ی جلبک دریایی، با رنگ سبز زیبا جزء رایحه ی اسرار آمیز و گرم و شیرین است.

برای خرید خوشبوکننده با رایحه مدل نعنا و کاج اینجا کلیک کنید.

خوشبوکننده هوا ایفل EYFEL مدل نعنا و کاج Mint & Pine
خوشبوکننده ایفل EYFEL مدل نعنا و کاج Mint & Pine

رایحه‌های میوه: انجیر، کیوی، پرتقال، لیمو، بلک بری،بلو بری، هلو، انبه، توت فرنگی، سیب سبز و ملون که حس تازگی و طراوت و شادابی را در شما زنده میکنند و میتوانند در افزایش تمرکز فرد نقش داشته باشند.

برای خرید خوشبوکننده ایفل با رایحه ملون اینجا کلیک کنید.

خوشبوکننده ایفل EYFEL مدل طالبی Melon
خوشبوکننده ایفل EYFEL مدل طالبی Melon

رایحه گل و گیاه: گل زنبق، ارکیده، گل های سفید، نیلوفر، اسطوخدوس یا لوندر، کاج، پیچ امین الدوله، یاس و گل‌های باغچه که میتوانید خود را در یک باغ پر گل تصور کنید و با خاصیت آرامش دهی در محیط اتاق، خواب شبرین و آرامی را تجربه کنید.

رایحه خوراکی: قهوه، کاکائو، شکلات، کارامل، دارچین ومیخک، وانیل و آدامسی که از مدرن ترین و چالب ترین نوع رایحه‌های خوشبوکننده ایفل است که طرفدار های خاص خود را دارند.

برای خرید خوشبوکننده ایفل مدل شکلات اینجا کلیک کنید.

خوشبوکننده هوا ایفل EYFEL مدل شکلات Chocolate
خوشبوکننده ایفل EYFEL مدل شکلات Chocolate اصل

نحوه استفاده خوشبوکننده ایفل

خوشبو کننده‌های مایع ایفل در ظرف های شیشه‌ای درب‌دار به همراه ۴ چوب با حجم ۱۱۰ میلی لیتر در رنگ‌ها و رایحه‌های متنوع در کشور ترکیه تولید میشود. داخل خوشبو کننده الکل چرب وجود دارد که علاوه بر خاصیت خوشبو کنندگی، به ضدعفونی هوا هم کمک می کند.

طرز مصرف: برای استفاده از خوشبوکننده ایفل ابتدا درب پیچی آنرا باز کنید سپس درپوش داخلی را بردارید و دوباره درب پیچی را ببندید. چوب‌هایی که در جعبه است را درون بطری قرار دهید تا اسانس کاملا جذب آن ها شود.( بهتر است برای محیط های کوچک از تعداد کمتری از چوب ها رو استفاده کنید). با توجه به تعداد چوب‌هایی که درون شیشه قرار میدهید میزان بو و پخش عطر کم و زیاد می شود. حالا چوب ها را بر گردانید طوری که قسمت خیس شده چوب بیرون از شیشه باشد. چند روز یکبار میتوانید چوب ها را سر و ته کنید تا رایحه بیشتری در فضا پراکنده شود. لازم به ذکر است، مدت استفاده از خوشبوکننده ها حدود ۱ تا ۲ ماه میباشد، و چنانچه در معرض باد قرار گیرد زودتر تبخیر میشود.

 

شما میتوانید برای انتخاب و خرید خوشبو کننده های اوریجینال ایفل سری به وب سایت هنریتو بزنید و محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه